2022年10月17日月曜日

RSNA2022 演題アップロード完了しました

今年は2演題でしたので比較的余裕を持って準備できました。とはいっても、締め切りが19日ですので完了したのは5日前でした。
平日は、肺がん外来と健診予防センターの業務でほぼ余裕がなく、業務終了後に遠隔画像の読影を行い、日によっては18時から医師会で検診の読影会に参加します。この季節は超多忙ですが、今年は特に時間がありませんでした。平日夜は体力的に翌日がきついので、金曜の夜から日曜までに整理しました。
登録方法は年々スマートになっています。今年は出来上がったパワーポイントをただ放り込めばOKです。最初にサクッとアップロードしましたところ、
There was a problem converting your presentation. Staff are investigating the issue. You have submitted your powerpoint before the deadline. Our staff can solve most conversion issues. We will email you when your powerpoint is converted, or if we need some additional information. Some common causes of conversions issues include password protected files or corrupted files.
とメッセージが帰ってきましたので、なにかデータの条件を見落としたかと慌てましたが、スタッフがなんとかしてくれるとのことでした。
翌朝には変換が終了していましたが、ギリギリだと焦りますね。数日前で助かりました。
Your presentation has been converted successfully.
Please click HERE to preview your presentation.
Or copy and paste the link below into your browser window:
https://dps2022.rsna.org/admin.html
Please check your animations and videos (if any). If you have any concerns or issues with your presentation, please indicate which slide has the issue. Our team will work with you to address any issues. If you are satisfied with your presentation, please be sure to complete it.
内容は、超高精細CTを用いた肺葉切除後の残葉形態、肺野の血流評価の2つです。ぜひ閲覧していただければと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿